Portal Grudzień 18 2017 17:34:26
 
 
Nawigacja
Ogólne
  Portal

F1 P-E
  Regulamin
  Skład Ligi
  Zapisy
  Downloand
  Kalendarz

Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
KubaXraceR
Brak Avatara height=

Punktacja:
Ogólne: 6
Bonusy: 0
Kary: 0

2) klix (2 pkt.)
3) krzysiek11523 (2 pkt.)
4) DaNI (0 pkt.)
5) azqxydrinsk (0 pkt.)
6) KubaRacer (0 pkt.)

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
    Regulamin    
 
1) POSTANOWIENIA OGOLNE

1.1 Założenie konta na witrynie internetowej ligi oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1.2 Nieznajomość regulaminu nie chroni przed konsekwencjami jego łamania.
1.3 Niniejszy regulamin może ulegać zmianom, o czym użytkownicy będą informowani.
1.4 W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zarząd ligi będzie się kierował własnym uznaniem.
1.5 Każdy z członków zarządu ma prawo podjąć decyzję za cały zarząd, jednak może ona zostać cofnięta przez szefa zarządu, którym jest Pieczyk

2) WITRYNA INTERNETOWA LIGI

2.1 Użytkowników witryny internetowej obowiązują powszechnie przyjęte normy moralne. Zabrania się:
a) nadużywania wulgaryzmów,
b) ubliżania innym użytkownikom,
2.2 Wszyscy użytkownicy witryny internetowej mają prawo do swobodnej wypowiedzi oraz do brania udziału w sondach/ankietach.
2.3 Na forum należy się wypowiadać tylko i wyłącznie na dany temat. Posty uznane za spam będą usuwane.
2.4 Obowiązuje całkowity zakaz kopiowania zarówno w całości jak i we fragmentach jakichkolwiek elementów portalu (tekst, grafika, kod html, itp.) bez zgody zarządu.

3) SKLAD LIGI

3.1 Każdy zespół może zatrudniać maksymalnie 2 kierowców podstawowych i 1 kierowcę testowego, który może zastąpić kierowcę podstawowego w przypadku jego nieobecności. 3.2 Kontrakty mogą być zawierane w dowolnym momencie przy czym kierowca, który nie znajdzie się na liście startowej przed planowym rozpoczęciem sesji kwalifikacyjnej, nie może brać w niej udziału.
3.3 Aby zostać kierowcą ligi należy złożyć zapis do jednego z teamów biorących udział w mistrzostwach.
3.4 Za skład zespołu odpowiada jego szef (w skrajnych przypadkach administracja).
3.5 Każdy kierowca jest związany z zespołem kontraktem na czas nieokreślony. Do rozwiązania kontraktu można doprowadzić w sposób następujący: - szef zespołu może zwolnić kierowcę jeśli poinformował o tym zarząd i jeśli zarząd wyraził zgodę na takie działanie, - kontrakt może rozwiązać kierowca jeśli poinformował o tym zarząd i jeśli zarząd wyraził zgodę na takie działanie, - kontrakt może zostać rozwiązany za porozumieniem stron.
3.6 Wszelkie zmiany kadrowe muszą być zatwierdzone przez zarząd ligi.
3.7 Zarząd ligi może zablokować decyzję szefa bez podania przyczyny.
3.8 Szefowie zespołów mogą być jednocześnie kierowcami jedynie w swoich zespołach.
3.9 Szefowie zespołów są mianowani przez zarząd ligi.
3.10 Zarząd ligi zastrzega sobie przejęcie władzy w zespole bez podania przyczyny.

4) SESJE

4.1 Grą, w której włączony jest serwer podczas sesji, jest F1 Challenge 99-02 wraz z ligową modyfikacją, dostępną do pobrania na witrynie internetowej.
4.2 Hasło dostępu do serwera może być przekazane kierowcy jedynie przez zarząd ligi. 4.3 Sesja zostaje uznana za nieważną jeśli podczas jej rozgrywania na serwerze nie znajdował się żaden z członków zarządu.
4.4 Serwer uruchamiany jest z następującymi ustawieniami: - dozwolone pomoce: F1,F2,F3,F4,F7,F8,F9. - mnożnik uszkodzeń: 40% - zużycie paliwa: normalne - zużycie opon: x2 - awarie mechaniczne: wyłączone - długość wyścigu: 35% - pogoda: Zmienne Warunki
4.5 Każdy weekend wyścigowy Grand Prix rozpoczyna się w czwartek, kończy w sobotę włącznie i składa się z trzech oficjalnych sesji, t.j. trening, kwalifikacje i wyścig.
4.6 Podstawowym warunkiem udziału w każdej oficjalnej sesji jest posiadanie superlicencji.
4.7 Trening trwa 45 minut, a kwalifikacje są podzielone na dwie sesje: Q1 - 30min, Q2 - 15min,
4.8 Trening jest sesją nieobowiązkową. Dołączanie do serwera jest dozwolone przez cały czas jej trwania.
4.9. Przed kwalifikacjami i wyścigiem odbywa się 10-minutowa rozgrzewka podczas, której dozwolone jest dołączanie do serwera.
4.10 Sesja kwalifikacyjna decyduje o ustawieniu na starcie wyścigu.
4.11 Aby uzyskać dopuszczenie do wyścigu należy w trakcie treningu lub kwalifikacji przejechać okrążenie mieszczące się w 107% najlepszego czasu danej sesji.
4.12 Kierowcy, którzy nie uzyskali czasu okrążenia mieszczącego się w progu 107% mają prawo złożyć podanie o pozwolenie na start. Zarząd będzie w takim wypadku kierował się wynikami poprzednich Grand Prix.
4.13 Wszyscy kierowcy, którzy zostali dopuszczeni do startu i zostali umieszczeni na liście startowej mają obowiązek zgłoszenia się do wyścigu. Zaniechanie tego obowiązku bez usprawiedliwienia w ciągu 24h od rozpoczęcia sesji będzie karane.
4.14 Aby zostać sklasyfikowanym należy przejechać 5% dystansu wyścigu.
4.15 Punkty w wyścigu są przyznawane według następującego klucza: 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1.
4.16 Opuszczanie serwera w trakcie oficjalnych sesji bez zgody przynajmniej jednego z członków zarządu jest zabronione, kierowca w tej sytuacji zostanie ukarany dyskwalifikacją z sesji (wyjątkiem są problemy techniczne gracza).
4.17 W trakcie oficjalnych sesji zabronione jest pisanie na czacie. Wyjątkiem są kwestie techniczne dotyczące aktualnej sesji.
4.18 Przebywanie na torze mimo wykrycia u kierowcy błędów gry, np.: a) niezgodność plików gry (mismatch), b) "speed bug" c) niewidoczność bolidu kierowcy grozi usunięciem z serwera oraz dyskwalifikacją z danej sesji.

5) ZACHOWANIE NA TORZE

5.1 Przekraczanie dozwolonej prędkości w alei serwisowej jest zabronione.
5.2. Kierowcy zjeżdżający bądź wyjeżdżający do/z alei serwisowej nie mogą przekraczać linii wjazdu/wyjazdu do/z alei serwisowej. Kierowcy znajdujący się na torze mogą przekraczać te linie z zachowaniem bezpieczeństwa.
5.3 W sytuacji gdy dwóch kierowców znajdzie się obok siebie w alei serwisowej, pierwszeństwo ma ten, który jako pierwszy znalazł się na tzw. szybkim pasie.
5.4 W wyścigu, gdy przynajmniej 2 kierowców znajduje się w niewielkiej odległości od siebie, wtedy: a) między zakrętami można tylko raz zmienić swój tor jazdy, b) nie wolno przedwcześnie hamować do zakrętu, gdyż stwarza to zagrożenie dla kierowców z tyłu, c) nie można spychać kierowców poza tor, d) wracając na tor należy przepuścić kierowców, którzy się na nim znajdują.
5.5 W rejonie żółtej flagi należy zachować szczególną ostrożność.
5.6 Kierowcy dublowani mają obowiązek przepuścić szybszego kierowcę tak by nie musiał on gwałtownie zmieniać swojego toru jazdy.
5.7 Jazda bez koła lub/i tylnego spoilera jest zabroniona.
5.8 Zabronione jest kręcenie bączków, wjeżdżanie do garaży innych graczy, jazda pod prąd oraz zatrzymywanie się na torze bez powodu.
5.9 Zabronione jest opuszczanie pozycji startowej przed startem wyścigu.

6) ŚCINANIE TORU

6.1 Za ścięcie/skrócenie toru uważamy każdą sytuację, w której żadne z 4 kół nie znajduje się w odrębie toru. Tor wyznaczają białe linie, które są traktowane jako fragment toru. Krawężniki nie należą do toru.
6.2 Ścięcia toru będą karane jeśli jeden lub więcej kierowców w czasie 24 godzin od rozpoczęcia danej sesji złoży zarządowi odpowiednie zgłoszenie wraz z dowodami na popełnienie wykroczenia. W przypadku sesji innych niż wyścig za dowód służy tylko i wyłącznie zrzut z ekranu lub nagranie zawierające HUD. W przypadku wyścigu wystarczy podać moment ścięcia na powtórce.
6.3 Kierowca, który zostanie przyłapany na ścięciu lub bardzo wyraźnym poszerzeniu toru zostanie ukarany przesunięciem o 5 pozycji w dół w kwalifikacjach oraz doliczeniem 5 sekund do czasu wyścigu za każde ścięcie lub poszerzenie toru (gracz będzie karany, gdy wykona 3 lub więcej poszerzeń).
6.4 Podczas trwania sesji innych niż wyścig kierowcy, który będzie wielokrotnie ścinał lub/i poszerzał tor, zostanie anulowany czas okrążenia, na którym dopuścił się tych przewinień lub otrzyma karę czasową.
6.5 Za ścięcie linii wyjazdu z alei serwisowej kierowca otrzyma karę 5 sekund do czasu wyścigu, w przypadku nieukończenia wyścigu, będą to 2 pozycje na starcie następnego GP.
6.6 Jeśli poprzez ścięcie toru kierowca zyskał pozycję grozi mu 15 sekund kary.
6.7 Jeśli w wyniku skracania toru kierowca zyskał więcej niż sekundę (wielkość zysku szacuje zarząd) grozi mu 20 sekund kary.
6.8 Administracja może zastosować inny rodzaj kary, niż podana w regulaminie.

7) KOLIZJE

7.1 Kolizją nazywamy sytuację, w której doszło do kontaktu między dwoma pojazdami, i w której kierowca jednego z nich doprowadził do kontaktu z drugim bolidem poprzez gwałtowną zmianę toru jazdy lub zbyt późne hamowanie.
7.2 Jeśli wskazanie winnego jest niemożliwe lub, gdy poszkodowany w chwili zdarzenia spełniał, którykolwiek z punktów ustępu 5.18, zdarzenie zostanie uznane za incydent wyścigowy.
7.3 Winny kolizji zostanie ukarany jeśli jeden lub więcej kierowców w czasie 24 godzin od rozpoczęcia danej sesji złoży zarządowi odpowiednie zgłoszenie wraz z dowodami na popełnienie wykroczenia. W przypadku sesji innych niż wyścig za dowód służy tylko i wyłącznie zrzut z ekranu lub nagranie wideo zawierające HUD. W przypadku wyścigu wystarczy podać moment zajścia na powtórce.
7.4 Za doprowadzenie do kolizji podczas wyścigu kierowca otrzyma karę, której wymiar zależy od rodzaju zdarzenia: a) jeśli bolid poszkodowanego wpadł w poślizg lub gwałtownie zmienił tor jazdy - Drive Through, b) jeśli bolid poszkodowanego wykonał obrót o więcej niż 90 stopni lub zatrzymał się na torze - 25 sekund kary, c) jeśli z bolidu odpadł przedni spoiler - 30 sekund kary, przesunięcie o 5 pozycji na starcie następnego wyścigu, d) jeśli z bolidu odpadł tylny spoiler lub koło/a albo doszło do jakichkolwiek innych uszkodzeń uniemożliwających dalszą jazdę poszkodowanemu - Dyskwalifikacja z wyścigu, cofnięcie o 10 pozycji na starcie następnego wyścigu.
7.5 Jeśli zarząd uzna, że kierowca doprowadził do kolizji celowo bądź też zachował się, w którymś momencie wyjątkowo bezmyślnie będzie dodatkowo ukarany zawieszeniem superlicencji na okres 1-4 tygodni.
7.6 Jeśli nałożenie kary czasowej jest niemożliwe z przyczyn technicznych, wówczas czas zostanie doliczony w następnym wyścigu.
7.7 Oddanie pozycji kierowcy poszkodowanemu skutkuje zmniejszeniem kary o połowę (w zależności od liczby incydentów).

8) INNE WYKROCZENIA

8.1 Wszelkie inne wykroczenia będą karane jeśli jeden lub więcej kierowców w czasie 24 godzin od rozpoczęcia danej sesji złoży zarządowi odpowiednie zgłoszenie wraz z dowodami na popełnienie owego wykroczenia. Za dowód mogą służyć zależnie od rodzaju wykroczenia: zrzut z ekranu, nagranie wideo lub podanie momentu wykroczenia na powtórce.
8.2 Zarząd zastrzega sobie prawo do niezależnej analizy wszelkich wykroczeń, które nie zostały opisane w paragrafach numer 7 i 8.
8.3 W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zarząd ligi będzie się kierował własnym uznaniem.
8.4 Zarząd ligi może nałożyć na zawodnika karę, mimo że nie opisana ona w regulaminie.
 
 
    Komentarze    
 
Brak komentarzy.
 
 
    Dodaj komentarz    
 
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
 
 
    Oceny    
 
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
 
 
Następne GP




Grand Prix Australii
Tor: Albert Park Circuit
Rekord toru: Brak !!!
Długość wyścigu: 35 %

Trening
11.07.2013 godzina 20.30

Kwalifikacje
12.07.2013 godzina 20.30

Wyścig
13.07.2013 godzina 20.30
Copyright © 2013
 
 
Powered by PHP-Fusion © 2003-2006 Original Theme by: FI Theme // Designed4PHP-Fusion by: 857934 Unikalnych wizyt